بخونید

بخونید

سه شنبه 10 تير 1393

1294 نظرات ()

حتما بخونید

بار اول که دیدمش تو کوچه بود یه لباس گل گلی تنش بود

با موهای خرمایی

اومد طرفم و گفت :داداشی میای با هم بازی کنیم؟؟؟

بیا دیگه،،،،

از چشای نازش التماس میبارید ،خیلی کوچیک بودم اما دلم لرزید !

همون یه نگاه اول عاشقش شدم،

سه سال ازش بزرگتر بودم قبول کردم و باهاش بازی کردم !

سالها گذشت هر روز خودم مدرسه میبردمش!

آخرش گفت: تو بهترین داداش دنیایی!

داغون شدم که عشقم منو داداش صدا میزنه !

گذشت و گذشت شب عروسیش خودم راهیش کردم

ماشین خودم ماشین عروسیش بود ، خودم رانندش بودم !

خودم اشکاشو پاک کردم با چشمای گریون بازم گفت:

تو بهترین داداش دنیایی!!!

سالها گذشت که تصادف کرد و واسه همیشه رفت

و حتی یه بار نتونستم بهش بگم آخه دیونه من عاشقتم میمیرم برات،،،،،

چشمای تو همه دنیامه،،،،،

یه شب شوهرش دفتر خاطراتشو آورد به من داد

و اشکاشو پاک کرد و رفت

وقتی خوندمش مردم، نابود شدم ،

نوشته بود:

داداشی دوست داشتم عاشقت بودم ،اما میترسیدم بهت بگم میترسیدم

داداشی امیدوارم زود تر از تو بمیرم که اینو بخونی

داداشی بهم فش ندی،

داداشی ببخش عاشقتم،

داداشی همه آرزو هام تو بودی ...



مطالب مرتبط

نظرات


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات

  • عاشقانه هاي تصادفي

  • آمار سايت

    • آمار مطالب آمار مطالب
      کل مطالب : 26
      کل نظرات : 221


      آمار کاربران آمار کاربران
      افراد آنلاين : 1
      تعداد اعضا : 0

      onlineکاربران آنلاين

      [Online_Number]. [Online_Title]

      بازديد آمار بازديد
      بازديد امروز : 1
      بازديد ديروز : 0
      گوگل امروز : 0
      گوگل ديروز : 0
      بازديد هفته : 22
      بازديد ماه : 147
      بازديد سال : 710
      بازديد کلي : 74802

    • اطلاعات کاربري


      • عضو شويد
        فراموشي رمز عبور؟

        نام کاربری
        رمز عبور


        عضويت سريع
        نام کاربری
        رمز عبور
        تکرار رمز
        ایمیل
        کد تصویری

      • نويسندگان

        • منو(نی نی) عشقم

        • نظر سنجي

          • وبمون چطوریه هم مطلباش هم قالبش؟؟

          • تبادل لينک هوشمند