رانندگی

رانندگی

چهار شنبه 5 آذر 1393

28571 نظرات ()

سلام والا چه عرض کنم  عشقمممم همش ضرره اخه دختر ماشین بلده برونه اصلا میدونه ماشین چندتا نقطه داره والا دیروز عشقم خودشو کشت گفت رضا  بده ماشین برونم بده اینور اونورش کنم من ساده گفتم باش بهت میدم  البته {بایه بوس خرم کرد} خلاصه   رفتیم بیرون از شهر بعد از اینکه یک عالمه توضیح دادم که چجوری برونه گفتم  حالا برون گفت باش ماشینو روشن کردو راه افتاد اولش خو خوب بود بعد یه 10 دقیقه  دیدم یه موتوری  از بغل جاده داره  میاد عشق خنگم دست پاچه میشه بجای اینکه ترمز کنه اول جیغ میزنه بعدش بجای اینکه ترمزکنه  میزنه رو گاز  منم نمیدونستم چیکار کنم با اون شروع کردم به جیغ زدن خخخ اخه  رفتیم تو کانال بغل جاده چیکار دارین منو بدبخت کرد بیچارم کرد 400 تومن انداخت رو دستم پدر جناب عالیمم سیر خدا زد تو سرم بعد عشق من تو خونه داره برا خودش میحاله   حالا بعد اون اتفاق جالش اینجاست میگه تقصیره توئه میگه تو غر میزنی همش نزاشتی حواسم باشه خدا حالا چیکارش کنم بنظرتتتتتت


مطالب مرتبط

نظرات

اين نظر توسط ghazal & hossein در تاريخ 1393/10/3/eshghewe2ta و 1:42 دقيقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

kheeeili ba namak bud
kolan webetun alie mn az avalesho neshestam khundam
movafagh bashin

اين نظر توسط ghazal در تاريخ 1393/9/28/5 و 20:50 دقيقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->



بــرگـرد



نـه اینکــهבلم برایــت تـــنـگ شـבه باشـב



نــــه (!)



خنـجــرت جـا مـانـבه است؛



نمــے گـذارב تکیــه بـבهــم ...

اين نظر توسط ghazal در تاريخ 1393/9/25/2 و 21:49 دقيقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->



دلم تنگ است...
دلم اندازه حجم قفس تنگ است
سکوت از کوچه لبریز است
صدایم خیس و بارانی ست
نمیدانم چرا در قلب من پاییز طولانیست ...

اين نظر توسط dina در تاريخ 1393/9/5/eshghewe2ta و 20:57 دقيقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

خخخخخخ اشکال نداااره نمیخواد کاریش کنی خودتونم رانندگی بلدنبودین این ضرراروزدین حالا هم یبارعشقتون چ عیبی داره مگه هههههه:):)
پاسخ: من بلد بودم

اين نظر توسط atrisa در تاريخ 1393/9/5/eshghewe2ta و 20:51 دقيقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

خخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ: ج چی بدم منم خخخخخخ

اين نظر توسط sana-saba در تاريخ 1393/9/5/eshghewe2ta و 20:39 دقيقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

salam.kheili jaleb bod
eyval
پاسخ: قالب نداشت


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات

  • عاشقانه هاي تصادفي

  • آمار سايت

    • آمار مطالب آمار مطالب
      کل مطالب : 26
      کل نظرات : 221


      آمار کاربران آمار کاربران
      افراد آنلاين : 1
      تعداد اعضا : 0

      onlineکاربران آنلاين

      [Online_Number]. [Online_Title]

      بازديد آمار بازديد
      بازديد امروز : 2
      بازديد ديروز : 0
      گوگل امروز : 0
      گوگل ديروز : 0
      بازديد هفته : 4
      بازديد ماه : 123
      بازديد سال : 563
      بازديد کلي : 74655

    • اطلاعات کاربري


      • عضو شويد
        فراموشي رمز عبور؟

        نام کاربری
        رمز عبور


        عضويت سريع
        نام کاربری
        رمز عبور
        تکرار رمز
        ایمیل
        کد تصویری

      • نويسندگان